Psihologia vânzării

Există două rute ale persuasiunii și trebuie să le folosești pe amândouă

Despre ruta centrală și ruta periferică în persuasiune: cum să le folosești și când să le folosești pentru a convinge.

La baza relațiilor profitabile stă reciprocitatea

Principiul reciprocității este foarte puternic în relațiile dintre oameni. Dacă vrei să fi influent pe termen lung, trebuie să știi cum să te folosești de el fără să manipulezi.

Prezintă prima dată produsul mai scump

Principiul reciprocității se aplică și la concesii. De aceea este o idee bună să începi cu produsul sau opțiunea mai scumpă atunci când ai ocazia.

Fă-te plăcut pentru a convinge: atractivitate și flatare

Suntem mai ușor influențați de oamenii de care ne place. Prin urmare, fă-te plăcut prin toate mijloacele care îți stau la dispoziție. Două dintre ele sunt atractivitatea fizică și flatarea.

Fă-te plăcut pentru a convinge: similaritate și scop comun

Ne plac oamenii care sunt ca noi și cei care vor să coopereze cu noi. Pentru a te face plăcut, caută puncte de similaritate și încearcă să stai de aceeași parte a mesei cu cel pe care vrei să-l influențezi.